• Menü
  • VAG Csoport
  • Dióhéjas tisztítás
  • Autó szerviz
    • Autó szervizünk szolgáltatásai
    • Teljes körű autójavítás
    • Fékfolyadék csere
    • Műszaki vizsgáztatás
    • Kipufogó javítás
    • Ózongázos klímatisztítás
    • Műszeres diagnosztika
    • Dióhéjas tisztítás (szívósor és szelep tisztítás, koksztalanítás)
  • Autógáz
    • Autógáz ismertető
    • Miért előnyös váltani?
    • Megtérülési kalkulátor
    • Autógáz beszerelés
    • Gyakori kérdések
    • Karbantartás és szerviz
    • Autógáz rendszerek
    • Karburátoros autógáz rendszer
    • Hagyományos hengerenkénti injektoros
    • Központi injektoros autógáz rendszer
    • Szekvenciális autógáz rendszer
  • Hatósági eljárások
    • A hatósági eljárások
    • Engedélyek
    • Gázbiztonsági tanúsítvány
    • Gáztartály nyomáspróba
  • Gumiszerviz
  • Blog
  • Kapcsolat
Dióhéjas tisztítás, autójavítás Flopex Dióhéjas tisztítás, autójavítás Flopex
Dióhéjas tisztítás, autójavítás,
autógáz rendszerek javítása (LPG)

Autógáz rendszerek

Karburátoros autógáz rendszer

A régi konstrukciójú motoroknál az autógyárak az üzemanyag (benzin) motorba juttatását karburátorral oldották meg. Ezeket a rendszereket már nem gyártják és a közlekedésben útjainkon is egyre ritkábbak ezek az autómodellek. Gázüzemre történő átalakítás szempontjából az autógáz motorba juttatását egy a porlasztó tetejére szerelt közdarab (keverőfej) segítségével lehet megoldani. Ez lehet a légszűrő ház és a porlasztó között vagy a légszűrő házba építve. A megfelelő üzemanyag kiválasztását egy három állású kapcsolóval lehet váltani az utastérből.

Tovább olvasom 

 

Központi injektoros autógáz rendszer

Sok tekintetben megegyezik a porlasztós rendszerekével a felépítésük. Szintén már nem a legkorszerűbb rendszerek. Egyre ritkább az igény a gázüzemre való átalakításukra az egyre fogyatkozó típusválaszték miatt. Csak a porlasztós rendszertől való eltéréseket ismertetjük. Itt már a gáz reduktor nem vákuumos, hanem elektromos vezérlésű. Nincs benzin szelep. A benzin üzemanyag elzárását egy elektromos rellé végzi oly módon, hogy gáz üzemben megszakítja a központi injektor elektromos tápellátását. 

Tovább olvasom 

 

Hagyományos hengerenkénti injektoros

Még jóval gyakoribb mint a porlasztós és a központi injektoros változatok. Sokban hasonlít a központi injektoros megoldásokhoz. Mivel nincs porlasztó ill. központi injektor fej a keverőfejet a légtorokra a  légtorok és a légszűrő ház közötti szakaszba szerelik. Egyes modelleknél beépítésre kerül egy úgynevezett visszarobbanás gátló visszacsapó szelep az esetleges üzemzavarból eredő nagynyomású levegő visszaáramlás tompítására. Ez a szelep a motoralkatrészeket hivatott védeni.

Tovább olvasom 

 

Szekvenciális autógáz rendszer

Korunk egyik  legmodernebb üzemanyag ellátó berendezés formája gázautózás tekintetében. Gázautó szervizünk az elmúlt évek során számtalan szekvenciális gázrendszer típust kipróbált, keresve a beszerezhető legmegfelelőbb rendszereket. Tapasztalataink alapján kijelenthetjük, hogy az ár egy bizonyos határon belül tükrözi az adott termék minőségét. Az elmúlt időszakban egyre több gyártó, különböző országokból kínálja megvásárlásra autógáz rendszereit. A rendelkezésre álló információk, tapasztalatok alapján gázautó szervizünk úgy döntött, hogy megmarad az olasz termékek mellett.

Tovább olvasom 

 

Szerviz bejelentkezés 

 

Gázkutak Karburátoros autógáz rendszer

Kapcsolat

-Flopex autójavító és autógáz szerviz
-Dióhéjas szelep tisztítás (diószórás)
1174. Budapest, Rákóczi Ferenc u. 83.
Telefonszám: +36 30 941 2995
E-mail: flopex(kukac)flopex(pont)hu
Web: https://flopex.hu/
Névjegykártya mentése

Üzenetküldés

-

Ide kattintva tekinthető meg: Adatvédelmi nyilatkozat.

© 2025 Flopex Bt. Dióhéjas tisztítás, autójavítás, autógáz szerelés és átalakítás (LPG) Jogi nyilatkozat Impresszum Adatvédelmi nyilatkozat Sütik

Kreatív website

Dióhéjas tisztítás, autójavítás Flopex

Ez a weboldal sütiket használ. Ha ezt tudomásul veszi, akkor folytassa a böngészést.

További információ