flopex.hu: Autójavítás és autógáz szerelés, átalakítás, karbantartás flopex.hu: Autójavítás és autógáz szerelés, átalakítás, karbantartás
Autójavítás, autógáz szerelés és átalakítás (LPG)
Menü
Menü
  • Menü
  • Autógáz
    • Autógáz ismertető
    • Miért előnyös váltani?
    • Megtérülési kalkulátor
    • Autógáz beszerelés
    • Gyakori kérdések
    • Karbantartás és szerviz
    • Gázkutak
    • Autógáz rendszerek
    • Karburátoros autógáz rendszer
    • Hagyományos hengerenkénti injektoros
    • Központi injektoros autógáz rendszer
    • Szekvenciális autógáz rendszer
  • Biztonságtechnika
    • Biztonságtechnikai megoldások
    • UV lakk gravírozás
  • Hatósági eljárások
    • A hatósági eljárások
    • Engedélyek
    • Gázbiztonsági tanúsítvány
    • Gáztartály nyomáspróba
  • Szerviz
    • Szervizünk szolgáltatásai
    • Teljes körű autójavítás
    • Műszaki vizsgáztatás
    • Kipufogó javítás
    • Ózongázos klímatisztítás
    • Co mérés, diagnosztika
    • Fényszóró polírozás
  • Gumiszerviz
  • Hajó
    • Hajó javítás
    • Hajó gépészeti munkák
    • Hajó ápolás
    • Téliesítés és tavaszi üzembe helyezés
    • GPS valós idejű nyomkövetés
    • Teakfa felületek javítása
    • Vitorlás hajó bérlés és oktatás
    • Vállalási információk
  • Kapcsolat

Autógáz rendszerek

Karburátoros autógáz rendszer

A régi konstrukciójú motoroknál az autógyárak az üzemanyag (benzin) motorba juttatását karburátorral oldották meg. Ezeket a rendszereket már nem gyártják és a közlekedésben útjainkon is egyre ritkábbak ezek az autómodellek. Gázüzemre történő átalakítás szempontjából az autógáz motorba juttatását egy a porlasztó tetejére szerelt közdarab (keverőfej) segítségével lehet megoldani. Ez lehet a légszűrő ház és a porlasztó között vagy a légszűrő házba építve. A megfelelő üzemanyag kiválasztását egy három állású kapcsolóval lehet váltani az utastérből.

Tovább olvasom 

 

Központi injektoros autógáz rendszer

Sok tekintetben megegyezik a porlasztós rendszerekével a felépítésük. Szintén már nem a legkorszerűbb rendszerek. Egyre ritkább az igény a gázüzemre való átalakításukra az egyre fogyatkozó típusválaszték miatt. Csak a porlasztós rendszertől való eltéréseket ismertetjük. Itt már a gáz reduktor nem vákuumos, hanem elektromos vezérlésű. Nincs benzin szelep. A benzin üzemanyag elzárását egy elektromos rellé végzi oly módon, hogy gáz üzemben megszakítja a központi injektor elektromos tápellátását. 

Tovább olvasom 

 

Hagyományos hengerenkénti injektoros

Még jóval gyakoribb mint a porlasztós és a központi injektoros változatok. Sokban hasonlít a központi injektoros megoldásokhoz. Mivel nincs porlasztó ill. központi injektor fej a keverőfejet a légtorokra a  légtorok és a légszűrő ház közötti szakaszba szerelik. Egyes modelleknél beépítésre kerül egy úgynevezett visszarobbanás gátló visszacsapó szelep az esetleges üzemzavarból eredő nagynyomású levegő visszaáramlás tompítására. Ez a szelep a motoralkatrészeket hivatott védeni.

Tovább olvasom 

 

Szekvenciális autógáz rendszer

Korunk egyik  legmodernebb üzemanyag ellátó berendezés formája gázautózás tekintetében. Gázautó szervizünk az elmúlt évek során számtalan szekvenciális gázrendszer típust kipróbált, keresve a beszerezhető legmegfelelőbb rendszereket. Tapasztalataink alapján kijelenthetjük, hogy az ár egy bizonyos határon belül tükrözi az adott termék minőségét. Az elmúlt időszakban egyre több gyártó, különböző országokból kínálja megvásárlásra autógáz rendszereit. A rendelkezésre álló információk, tapasztalatok alapján gázautó szervizünk úgy döntött, hogy megmarad az olasz termékek mellett.

Tovább olvasom 

 

Szerviz bejelentkezés 

 

Kapcsolat

Flopex Autógáz
1174 Budapest, Rákóczi Ferenc u. 83.
Telefonszám: +36 30 9412 995
E-mail: flopex(kukac)flopex(pont)hu
Web: http://flopex.hu/
Névjegykártya mentése

Üzenetküldés

-

© 2019 Flopex Bt. Minden jog fenntartva! · Céginfó · Jogi nyiltakozat · Impresszum · Adatvédelmi nyilatkozat · Sütik

Kreatív website