Hagyományos hengerenkénti injektoros
Még jóval gyakoribb mint a porlasztós és a központi injektoros változatok. Sokban hasonlít a központi injektoros megoldásokhoz.
Itt is csak az eltéréseket ismertetjük. Mivel nincs porlasztó ill. központi injektor fej a keverőfejet a légtorokra a légtorok és a légszűrő ház közötti szakaszba szerelik. Egyes modelleknél beépítésre kerül egy úgynevezett visszarobbanás gátló visszacsapó szelep az esetleges üzemzavarból eredő nagynyomású levegő visszaáramlás tompítására. Ez a szelep a motoralkatrészeket hivatott védeni (légszűrő ház, különböző vákuum és visszavezető gumicsövek, stb).
Az üzemmód váltó kapcsolónál egyre gyakoribb a két állás. Benzin üzem vagy benzinnel indít és fordulatszám emelkedésre ill. és esetleg motorhőmérséklet controll függvényében kapcsol át gázüzemre automatikusan. Továbbiakban megegyezik az előzőekben tárgyalt központi injektoros rendszerekkel.