Központi injektoros autógáz rendszer
Sok tekintetben megegyezik a porlasztós rendszerekével a felépítésük. Szintén már nem a legkorszerűbb rendszerek. Egyre ritkább az igény a gázüzemre való átalakításukra az egyre fogyatkozó típusválaszték miatt. (Pl.: régebbi gyártmányú Opel, Suzuki, Daewoo, stb. modellek.)
Csak a porlasztós rendszertől való eltéréseket ismertetjük. Itt már a gáz reduktor nem vákuumos, hanem elektromos vezérlésű. Nincs benzin szelep. A benzin üzemanyag elzárását egy elektromos rellé végzi oly módon, hogy gáz üzemben megszakítja a központi injektor elektromos tápellátását. Ezt a rellét vezérli az utastéri üzemmód váltó kapcsoló.
Az átváltó kapcsoló üres állása helyett (benzin állás, gáz állás és benzinnel indul és fordulatszám emelkedésre vált át gázüzemre funkciók találhatóak). Itt már benzinről gázra és fordítva szünet mentessen gyorsan lehet átkapcsolni.
A lambda szondás szabályozott katalizátoros modellek elterjedését követően beszerelésre került egy lambda vezérlő elektronika amely szabályozott módon egy elektromotor segítségével mindig a legmegfelelőbb beáramló gázmennyiséget állította be. Ez a szabályozó motor a keverő fej és a reduktor között a légnemű gázcsőben kapott helyet.
A rendszer többi része tekintetében megegyezik a porlasztós kivitellel.